Gular jubileumsløp dag 2 (2021-08-29)
Categoría: Konkurranse
Time: 68:04
Average HR: 140
Maximum HR: 161
Det ble alt for mye o-teknisk feil her og jeg følte også at det gikk tungt løpsmessig. Det positive var at jeg fikk orienteringen til å flyte litt bedre etter hvert.
S-1: Jeg var sen til start og stresset litt for mye ut. Dermed løp jeg noen få meter langs feil sti før jeg kuttet over til den riktige. Inn mot posten hadde jeg ikke god nok kontroll så jeg måtte en kolle lenger enn jeg trodde før jeg fant den.
1-2: Her løp jeg som planlagt, men hadde jeg "forstått" terrenget litt tidligere ville jeg i stedet dratt gjennom det lysegrønne og kommet ut på stien tidligere.
2-3: Her mente jeg at det var en tydelig kolle der jeg dro ned i myren. Derfor trodde jeg at jeg var over den andre skrenten og dro til høyre nede i myren.
3-4: Ok
4-5: Her fant jeg meg et fint hjortetråkk å løpe i som gikk i fornuftig retning. Jeg mente at jeg hadde kontroll på at retningen var bra - men kanskje litt langt mot høyre. Da det motsatte viste seg å være riktig ble det bom.
5-8: Ok
8-9: Jeg ville bruke stien, men syntes det så ut til å gi litt for mye ekstra lengde å løpe rett ned på den. Løpbarheten frem til det gule området var så dårlig at det ville nok vært bedre å løpe rett ned. Planen inn mot posten var å ta av fra stien før de siste stupene, og jeg trodde jeg hadde kontroll på dette. Da jeg traff en så bratt skråning trodde jeg at jeg hadde kommet litt for langt og klatret opp. Først på toppen forsto jeg hvor jeg var kommet opp og måtte da bare fullføre inn i posten.
9-10: Ettersom jeg nå hadde forstått at grønne områder ofte var det beste stedet å løpe valgte jeg å gå via det. Jeg la meg nær vegetasjonsgrensen slik at det var lett å komme ut i tilfelle det viste seg å være for tett.
10-11: Ok
11-12: Her løp jeg omtrent som planlagt, men inn mot posten fikk jeg ikke kartet til å stemme så der ble det en del stopp og en liten sving.
12-14: Ok
14-15: Jeg hadde egentlig en tanke om å runde mer og løpe stien til venstre, men da jeg kom ned til stikrysset bestemte jeg meg for å fullføre på høyresiden og det fungerte helt fint.
15-M: Ok
Show comments (0)

Gular jubileumsløp dag 2 (2021-08-29) Gular jubileumsløp dag 2 (2021-08-29)